nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Julai 23, 2010

golden fuji penyelamat buntut


well...meh nak citer skit ni..korang kenal tak brand Golden Fuji ni??
xkenal takpe..coz aku pun tak brapa nak kenal sangat..
aku sememangnya amat amat blur bab2 dapur ni..
almaklumkan...sume keje2 masakan sume my ma yang buat..
aku tau makan je..jahat kan...


tapi bila dah kawen..ada suami ada anak..confirm kita 100 percent berubah kan
begitu juga dengan aku..dengan cepat aku belajar masak dengan ma aku..
but tentang dapur aku adalah fail jugak
actually nak citer..aku baru beli dapur baru...
brand Golden Fuji ..cap ayam ke???xpe2 no hal
coz aku dah sakit jiwa ngan dapur lama aku
atas tu gambar dapur baru aku yek


ini lah rupa dapur aku yang lama..
aku beli brand Faber..tapi memang tak elok..
api sume kuar merah..nak kata tak cuci ..selalu je papa den cuci..
yang itam2 tu sume terjadi coz buntut kuali terkena api merah..itulah buntut kuali umah aku itam
seharusnya api biru ..barulah buntut kuali tak itam..
huhuhu..
dek kerana puasa pun dah nak dekat..
maka terpaksalah spend rm90 untuk dapur ni...
mahal ke???

p/s: lega rasa dah ada dapur baru..senang hati nak masak untuk berbuka..tak perlu risau ttg buntut dahhh

p/s: ada orang citer aku (org tua)..brand fuji ni elok dari zaman dulu lagi..betul ke???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri