nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Oktober 28, 2010

penyokong fanatik.............kaki lenguhhhhhhhhhh


tetiba lak..penyokong kelate dok umah aku...
hehehe..
idaklah...itu adik2 papa den..
diorang semangat wei..datang jauh dr kelantan nun..
nak nengok bola kelate vs n9..sabtu ni...
apapun gud luck lah kelate yek..

sejak berbadan beso ni..bukan berbadan dua yek..
kaki asyik lenguh2 je..
agaknya..kaki2 aku ni dah tak mampu nak menampung berat ku yg comel ni..
hari2 aku berazam utk diet..
tapi bila time makan je..aku laju dok pk nak makan pe..nak makan kat mana..
ini pun baru balik makan chicken chop kat bangsar..
so camno nak diet...

kalu dikira2..dah nak masuk bulan 11..
dah leh start bye2 kat 2010 ni
tapi body ku tetap maintane gomok..
aduiiiiiiii
bila lah nak kurus yek
aku rindukan body ku yg chubyy comel dulu
even aku chubyy..aku adalah penari terbaik bt cikgu ku..
hehehhe

klah..nak tido...
anggaplah entry ni entry utk dodoikan aku tido..
badan letih..tapi mata stil terang lagi ni..
huhuhu

p/s: esok ada potluck di ofis...mula ingat nak bawak kek kukus coklat..tapi last minute aku diarahkan bawak nasi seperiuk ..so bawak nasi je lah...hehehe...
p/s: bt adik2 ipar ku sayang..akak ko ni bt sardin je utk korang dirumah yek..itu je yang ada di dapur..heheehee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri