nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Jun 22, 2010

sel darah putih tinggi??


aku telah selamat menjejak kaki kat klinik kesihatan area rumah aku..itu adalah kali pertama menjejak kaki di situ...huhhhu...aku chek in kul 10.30 pagi...kul 12.35 baru dpt jumpa ngan doc...adui...terlalu lama..kalu aku g klinik swasta..memang dah kena maki dah tu misi2 tu..sib baik klinik gomen...huhuhu

aku rasa banyak yang perlu dibaiki tentang klinik kesihatan gomen ni...motif adalah terlalu lembap coz terlalu ramai patient tu...doc lak yang ada 3 orang je..rasa nak sekeh je kepala doc..tp tak ..aku tau ko bt keje n makan gaji cam aku kan...

oklah balik pasal sel darah putih...tak pasal aku kena inject utk ambik darah plus tonsil aku yg still membengkak kan....lepas ambik darah..doc leh cakap ...sel darah putih awak ni tinggi..biasa 1-4 ...tapi awak ni 13...??????????aku pun senyap..dengan harapan doc nak explain lagi...tapi takdok..doc tetiba suruh aku g ambik ubat nnti jmp dia balik ambik mc...????????????terasa kebongokan aku terserlah...

lepas je ambik ubat...aku pun bongokkan diri g bilik doc...tak pasal2..misi tu just hulur mc aku..n aku???bongok2 dapat ler mc hari ni...so apa jadi dengan sel darah putih aku yang tinggi tu???

balik2 umah..apa lagi report kat laki aku...papa den cakap..selalunya orang yang kena leukimia yang sel darah putih tinggi...aku terkedu..'tapi pa..doc tak comment pe pun tadi...awak jgn memandai2...'...laki aku cakap lagi...'selalunyer lah yg...tp tak taulah..nnti byk makan hati yek...'...byk makan hati???confuse aku???

malas lah pk doh..aku ni memang jenis darah cair..tp tak taulah pasal sel darah putih ni..nnti aku tanyer makcik googles yek..

pepun...aku dah telan 2 jenis ubat yang tertulis...ubat ini akan menyebabkan mengantuk..so aku rasa better aku tido je..suri still d rumah uci..so aman nak tido ni...hehehhe..klah..babai...

p/s: nak tido sejam dua..laki aku dan takde g bengkel kawan dia...laki aku tak keje..konon nak teman aku g klinik tadi..last2 aku g sendiri je...

3 ulasan:

  1. cme ar kak punye penyakit ngn kite..mle2 bengap gak coz xdpt tgkp yg sy ad leukimia..tup2 lek je hostel,membe kte sy kne leukimia..drh puth tggi tol..adoi..trz xlh nk tdo..tp membe2 byk bg semangt n drongan,sy bngkit untk lwn penykt nie ha..(ank kpd salasiah)

    BalasPadam
  2. sy pun citer lbh kurang macm tu..tp btul ka kena penyakit tu??

    BalasPadam
  3. sy bru kna detect ada mslh ni juga ..takut ... gelisah ... ~

    BalasPadam

entri terbaik mamasuri