nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

November 11, 2010

bandar botanic, klang

ahad lepas...adalah attend wedding kawen kawan papa den..
yang kelakar nya..aku tak sempat nak snap gambar pengantin ni...
hehehe...korang layan lah yek gambar2 ni..




inilah tempatnya...bandar botani ni terletak di klang..
kalu jumpa jj bukit tinggi klang tu..
haaaaa..belakang dia lah..














inilah pelamin anganku musnah..
eh bukan yek..
pelamin nyer yang cantik sangat...
iyolah bt dalam dewan..serba serba jadi teratur..
tak mcm aku..dalam umah je..kelam kelibut gak..

tapi yang bestnya..sampai2 je cik suri tido..
tu dalam stroller beso dia tu..
nyampah stroller tu..sebab beso..
aku nak mclaren..papa den beli cap mother's care..
benci2..
  
sempat lah layan live band..
best suara penyanyi2 ni..
leh masuk af ni..hehee

bila dah angkat punggung nak balik..barulah cik suri bangun..
rugi2 tido eee...
hehehe...
dengan muka mamai bangun anak dara aku ni..
sempatlah salam2 ngan aunty2 n uncle2..
n dpt jumpa bby ariana yang comel ni...

p/s: aku sempat jumpa pengantin..tapi tak sempat snap picture je..rugi2..
p/s: cantiks suasana tempat ni..tepi dewan ada kolam ikan..depan dewan ada air pancut..sweet je..
kata botanic..mestilah kehijauan kan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri