nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

November 19, 2009

part 2 : geng kelas masa smart dulu...

hehehe..
ini adalah picas mama masa sekolah menengah rendah...
lupa lah form brapa...
mama dulu skolah di skolah menengah abdul rahman talib, kuantan
also known as SMART..
smart lah konon..ingat lagi sbb dok kat 1 Usaha sampai lah 3 Usaha..(bapoklah usaha)...
hhahaha
mama kat smart ni dr form 1-3 je..
dpt pmr yg kurang lagi 4A ke 8A...
ehehehe..ada paham???

oklah mama mulakan dengan kwn2 mama yg lelaki dulu..
ok geng..sedia.....
ini adalah senarai nama geng kelas Usaha yg masih mama ingat...

berdiri lelaki di atas sekali (masa tu korang rendah lagi so atas kerusi lah kan)
korang tgk muka sorang2 dari kiri ke kanan yek...
  1. tg.badrul hisyam - ku ingat nama ko sbb tingat restoran nasi padang mak ko..aku ngan mak aku selalu mkn situ bl blk skolah...
  2. nazwan..ku ingat sbb ayah ko n lagi satu ..ayah ko kwn mak aku...sekian..
  3. next..sory tak ingat
  4. kamaruzaman..iye kot..ku ingat sbb bapak ko posmen kat beserah kan..n ko dok betul2 dkt ngan kg kesayangan ku..BESERAH..ko pindah mana skrang???
  5. next..sory tak brapa clear
  6. ini zuhrie..mmg aku kenal lah ko..cari je kat facebook aku
  7. hazmin..ko dah ensem skit yek..ini pun ada dlm fb aku
  8. maruli..betul tak??betul kot..ketua kelas aku kot..lupa dah..dgr kata ko dah anak dua..
  9. shaiful..bdk yg pemalu tp poyo..hehehe..jgn marah..ko pun ensem gak..cuma...
  10. faizul effendy..betul tak??dia baik ngan aku..suka melukis kartun 24jam..tp otak marvelous
  11. suhaimi..aku ingat ko..tp aku tak pernah jmp ko bl dah beso..mane ko?
  12. pengawas ni pun aku lupa...tp dia baik ngan aku...
tunggu part 2 lak

2 ulasan:

entri terbaik mamasuri