nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Januari 25, 2010

panas hati guaaaaa.............@$*&$%##@#^$%%&%#%$^


erm..hati mama yg dahtak rasa apa...
camner nak rasa kan..confirm kena bedah dada dulu...
meh layan hati mama yg dah sakit ni....

alkisah..jumaat cuti...
isnin keje terus bwk bala..
ada ke patut...ada jembalang ni dok mengadu pasal keje aku...
walhal???ko naper susah2 sibuk2 pasal keje aku ni????
aku ada kaco periuk nasi ko ke???
naper?ko baru naik pangkat sama taraf ngan aku ke????

setakat satu taraf ngan aku..takyah lah nak lobi satu dunia...
aku tak heran tak bercakap ngan ko selamanya...
aku tak heran langsung nk dgr setakat story mory anak2 ko yg besar2 gedabak tu...
sory yek..ai tak minat..u yg dok hengeh2 citer...
satu lagi...dah ler sibuk pantau keje org..
pantau diri sendiri je..asyik ilang je...
keje sume tolak..gaji nak mahal...jawatan nak tinggi..
habuk pun tarak...

biar aku cakap sini..aku menyampah betul ngan ko..
sib baik aku dah sign kontrak sampai mati (pencen lah)
kalu tak..mmg aku haram nak keje sini...

satu lagi..takyahnak menunjuk diri tu kaya ye..
meluat aku tgk..lagipun aku tak heran lah org tu duit byk ke kaya ke???
aku tak heran...aku ulang sekali lagi..tak heran...
bg aku duit bukan segalanya....
setakat beli baju di care4 (bukan nak burukkan) tp dok citer kat org sana sini...
pe hal??





lu pe hal???bikin gua panazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

6 ulasan:

  1. waduhh.. panazzz sgt ni... sabar-sabar... angap je they all nyanyikan ko ...

    BalasPadam
  2. fuyoooooooooooo sabar bawak bertendang semua

    BalasPadam
  3. uiissshhhh...meletop plak kang jupem nie..abg2 bomba standby!!!

    BalasPadam
  4. oi marah tul ko ni emy...bawak2 mengucap...wat doh jek layan org camni....jgn sampai korang gaduh besar dahla.....jauh kan diri jek dari org2 camtu...kalo die tau salah die, sure die dtg mintak maap....bawak2 bersabar yeak

    tgk tu...ko marah, suri pun wat muke marah heeheheheh

    BalasPadam
  5. uuiihhhh..panas nie..sabar ye...anggap semua nie dugaan..tapi hangin gak kan?

    BalasPadam

entri terbaik mamasuri