nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Februari 11, 2010

cuti2 mesia di kelantan - blk kg lahhhh

esok jumaat pagi2..aku nak blk kelantan...blk umah family laki aku lah...

aku takdenye melonjak happy..tp boleh lah..janji kuar dr kl kan..
percutian kitorg tak kesampaian ke mana2..coz laki aku dpt bonus sebulan gaji je..
siut je company tu...laki aku keje bagai nak mampus..sib baik laki aku bijak ada keje freelance...
kalu tak ...tak taulah nak idup kat kl ni...

apapun..korang wish aku selamat pergi n sampai yek..nnti aku update ..cuti2 mesia aku tu (kononnya)

senarai list cuti2 mesia - kelantan aku...

  1. nak g umah tengku azura - umah bestfriend aku...nak jmp member suri jugak - arisha

  2. nak g umah kak tie p.a - exoficemate aku...dah beranak kali ke 7...subur2

  3. nak g gelanggang seni - nak cek if ada show utk tarian tak (situ tempat muka aku bt show menari sebulan sekali)

  4. nak g pengkala kubur - kalu tak jem lah...cny selalu jem kb ni...takpun nak g pasar siti khadijah..nak cari pengkukus kecik bt aku dan mis dana...(kitorg nak belajar bt desert lak n ikan stim lemon kat umah)

  5. nak g umah engku nuraihan - ni pun bestfriend aku..ini wajib pegi umah dia kalu blk kelate...(bl ko nak kawen ni abe??)

  6. nak g makan nasi kukus jaemah...- wajib pekena nasi kukus ni..dulu selalu aku kerah exbf aku makan situ..

  7. nak g makan nasi kerabu kat kg laki aku -  sedap nasi kerabu dia..pure gitu...tp aku tak sure nama tempat tu..nnti aku update yek...

  8. nak g wakaf che yeh -  saja nak berjalan2 sambil2 tgk apa yg leh beli...ingat nak cari batik kelantan..

  9. ada lagi ..tp tak tau sempat tak...hahahah...
meh layan picas cuti thn lepas...



ini kat satu pantai di kelantan..sory lupa apa namanya..mmg happening abis
mama the very gumuk...bl lah nak kurus ni???



cik suri rambut kontot n baby arisha...
itulah bestfriend mama..tengku azura..penyanyi sambilan kat kota bharu...
kalu g karoke..mmg dia terror bwk lagu madah berhelah..ala2 ziana zain...
(top 12 rasanya utk bintang rtm..lupa sudah aku ni)
biasalah penari mesti lah berkawan ngan penyanyi kan...artis katakan..ceh perasan glamour lak..kang kena bakar ngan laki aku..

p/s: *kalu blk kelantan..perut aku sentiasa kenyang..pepagi buta laki aku mesti cari nasi berlauk...
       *laki aku suka manjakan aku kt kg dia,nak beli apa2,time ni lah (dia tau aku kurang suka nak blk kelantan)
       *nak beli dress cantik utk arisha...nak beli di butik poney je lah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri