nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Mac 25, 2010

gilo nak meroyan!!!

hahahaha
aku gelak dulu
aku tgh gilo nak meroyan nie
iskhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

kira kali ni salah aku ler..
lambat nak tempah hotel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
al kisah gomen nyer apartment dah full...double booking...

ambik ko.........
 (sempena aku nak g wedding dana)...
so ai tengah meroyan cal sana sini ...
so dalam pertimbangan...


tiara beach resort..
ini pilihan pok dennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
nak cik suri itam legammmmmmmmmmm


legend water chalet...
ai nak ni..konon2 nak romantik
tp papa cakap..takut suri terjunnnnnnnnnn
eh suri..jangan lah terjun..ko selammmmmmmmmmmmm je babeh...
muahhhhhhhhhhh 


senang2 pilih yang ni je...person contact pun nak bagi diskaun...
mayangsari resort...

p/s: tiara beach tu aku pernah g...legend water chalet tu cam menarik kan..ada pernah tgk kat blog ceera...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri