nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Mac 24, 2010

kepala hotak aku rasa nak bercuti je


salam luncheon sume..
wahhhh..kepala hotak aku bagi yek..

actually aku dah malas nak keje dah ni..
kepala hotak melayang nak p kenduri si dana tu je..
kenduri nyer sabtu ni di pontian..

tapi aku dah janji ngan ma aku nak jmp di pd lepas kenduri dana..
saja nak tido2 kat pd..since adik bongsu aku ..sameer blaja poli pd kan
ssssssshhhh..jgn bgtau sesapa tau..
aku tak tempah tempat tido lagi...
mati aku kalu ma aku tau...
hehehe

budget.. nak menginap di apartment gomen/swasta di pd
tp aku belum tempah lagi..
kredit hp pun tinggal 45 sen..mana aku nak telepon sanakan...
esok ler..aku book...
kalu takdok..seri malaysia je lah kot...senang tepi jalan gitu je..
tgklah ...

ingat jumaat nak ambik cuti..nak soping baju2 suri kat midvalley..
baju aku ngan laki aku sekali...
leh aku dating ngan laki aku sekali..
lama kte tak kuar berdua-duaan kat pa...
(mengada2)


p/s: malas bawak suri g soping..suri sibuk nak berlari2 je..bl mama ikat kat stroller leh dia menjerit lak sambil cakap 'sakitttttttttttttttttttttt' - mcm lah aku dera dia.......sabor je lah..

3 ulasan:

  1. smpi kan salam pada kedua mempelai ye...
    kami tak dpt pergi la.. uhuhuhuhuh

    BalasPadam
  2. ooo emy gi yeak dana kawin...lieya tak balik johor plak...kalo balik insyaallah pergi...sampaikan salam laa pada pengantin yeak hehehe

    kelako bile suri ckp sakit tu....byk auta anak dara ko tu emy...budak bijak!

    BalasPadam
  3. cikbedah:insyaallah...
    lieya: aku mesti lah g..kan bbf..hehehe..anak dara aku mmg byk auta...sakit jiwa sudah..

    BalasPadam

entri terbaik mamasuri