nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Mac 03, 2010

me businesswomen to be...


JUAL2...MEH BELI2..SELENDANG MURAH NI..
(kalu bos aku tau mampus aku)


alkisah nye lagi hari ni...alkisah je memanjang
dah ada citer..aku publish lah kan...hehehe
hari ni aku bawak selendang2 untuk dijual..
dah jadi tabiat aku untuk bisnes2 kat ofis..
ambik barang orang n tolong jualkan je..untung tarak masyuk pun..
suka2 je bt...happy dpt jual...


cantik2 kan...murah2 je
aku ni adalah bisnes2 skit ngan ma aku di kuantan
aku pernah jual tudung, kain pasang and gelang kristal tu..
masyuk sangat taraklah ...yang penting aku PUEH (puas ler)
so might be aku nak bukak bisnes online..
oh lupa ..aku dah ada business online..
online blog jual barang2 suri - THINGSTOLETGO
tapi takdelah fully pun lagi..
jadiiiiiiiii...aku nak bukak lah satu blog yg serius sikit untuk business on line aku..
korang bakar2 semangat skit kat aku yek...
nanti dah kuar blog tu..aku launch yek...(cam bagus)
itu je lah alkisah nye..

p/s: tak mo sia2 kan bakal degree yang aku akan dapat...aku majoring in marketing ye..very the knowledge about pok pek pok pek..but dok gomen ai little bit shy2...uwekkkkkkkkkk!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri