nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Mac 12, 2010

nuffnang - gliteratti dah xde..

actually saja je nak citer2 kat korang..
aku ni bukan nyer terror sangat bab iklan2  kat blog ni
mana yang ada aku sapu je..
even aku berblogging ni takde nak fokus duit pun..
if ada..kira leh soping kan..

masuk buat blog cik suri kite ni..
aku memang tertarik ngan nuffnang..
sebab tu aku daftar under nuffnang..
alaaa..traffic aku bukan banyak pun..
setakat kawan2 je..

tp 2 minggu lepas aku tergatal tangan untuk surfing pasal adverlets..
so dengan tak pikir panjang aku dah sign up iklan adverlets tu..
kira dalam otak aku..mana ada aku sapu..bukan aku banyak traffic pun kan..

last2 ..minggu lepas ..aku tgk aku kat nuffnang dah jadi ahli biasa...
hehehe..padan muka..tamak sangat kan..
apapun..aku malas nak ambik port..
so..kat blog aku ni aku combine je dua iklan tu..
abis citer...

hehehhee...
itu je nak citer..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri