nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

April 28, 2010

jamuan pertukaran staff


pepun tahniah ler..
pada yang dapat bertukar..
syok2 ye leh blk kg ..
aku ni? still jadi penduduk tegar kl..
huhuhu


saat menanti ucapan dr staf yg bertukar..
sib baik bos sengal aku tak berucap..dia meting luar..


ini gambar pn dana...
lagi 4 bln ...beso lah perut tu..
tak sabor nak tgk..


jamuan ringkas tp amat menyelerakan..
fail diet aku hari ni..


jemput2..jgn malu2..
sapa malu dia rugi lah..
best jugak asam pedas ni..


oklah.ini aku..
pose selambak je..
itu baju utk kenduri paksu aku bln 6..
tp aku dah rasmi wat g keje..
aci je kan...


telor asinnnnnnnnnn
nyummy ni wok..
 

sambal belacan..masam..kurang pedas..


ini pinggan staff yg nak bertukar tu..
ala dekat je..selangor je..
hehehe


tgklah..kenyang kan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri