nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

April 15, 2010

luahan hati...


kadang2 mama rasa..
orang, kalau bercakap memang tak guna otak..
lebih2 kalau bab nak mengkomen orang kan

alkisah dalam fb semalam..
adalah kawan lama mama ni..
nak kata dia ni baik..
masa zaman skolah2..peel cam setan

tapi..
wahhh...sejak berbini kan seorang cikgu bertudung...
sudah lupa daratan...
bukan lupa daratan pe pun..
baru sedar yang dulu2 dia ni jahat...
n baru sedar yang sejak berbini kan cikgu..
kononnya bini dia baik..solat tak tinggal
bangga..n diri sendiri dianggap baik n mulia jugak

cisssssssss bedebah..
aku paling pantang orang nak citer2 bab2 agama ngan aku...
jgn nak ajar aku ler...
ma abah aku dah ajar sume dah..cuma aku kurang praktik

satu je nak bgtau ko..
sblm ko nak nasihat aku..apakata ko citer kat bini ko A hingga Z ttg diri ko..
agak2 bini ko leh trima tak??
susah2 biar aku bgtau je..
amacam..ada beraniiiiiiiiiiiiiiiiii???

hahahha
biar aku gelak..aku kenal lah diri ko..
ko tu penakut sebenarnya...
n lagi satu..jgn ingat ko berjaya kuar dr menara gading...
(spm dulu... satu agregat lagi gred 3 sebenarnya)
ko leh menongkat langit..
hahaha..
roda ni berpusing beb..agak2 esok kot ko dok bawah dah

p/s: comel anak ko..harap2 tak ikut perangai buruk ko tu...apapun lepas ni..nak bersyarah kat aku..aku sarankan ko through laki aku...kerat jari ko tak berani nyer...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri