nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

April 17, 2010

luncheon hari jumaat


as usually..kalu hari jumaat gakkkkkkk
of course lah kaki aku melangkah beso
lebih2 puan dana dah blk bekerja kan
hehehhe
welcome back ye puan dana...

so luncheon ingat nak g jj wangsa maju...
n ingat nak melangkah ke klcc..
aku dahkemaruk dah beli handbag ni..
sib baik gaji minggu depan weiiii
last2 p care4 wangsa maju je..
layan...........


ini picture wajib kami
luncheon di delifrance
so far i like soup n garlic bread diorang..
yang lain...i kurang skit...


aku nak snap logo delifrance..
puan dana interframe lak
ini muka version yang dah kawen yek..


kenyang wei...
aku kedarah beef lasagna n dana set pasta..
leh dtg lagi..sedap..


meja kat delifrance ni kecik
so terpaksa lah hasil rembatan kat nagoya (yg aku beli kain pasang warna oren tu)
dok atas kusi gak..
kusi 3 tapi meja ciput je..

p/s: ada mini jualan thai kat care4 ni...as usually beli baju n seluar..murah wei...made in siam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri