nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Mei 17, 2010

breakfast aku


hari ni..macam biasa adalah malas pergi keje
tapi hati ini dah bertekad untuk pergi kerje hari2..
naper aku cakap gitu???
coz aku ni kuat sangat bercuti n bermc
so nak kuatkan imam untuk pergi kerje cari rezeki yang halal



pagi ni dengan selambak badak
aku breakfast dalam kete
berbekal roti gardenia coklat 50 sen n nescaffe origional dalam tin
aku breakfast dalam kete je..
sbb pk malas nak makan berat pagi ni

tp berjaya gak lah..
nafsu dapat dikontrol untuk tidak makan kat kantin pagi ni
dicampur ngan miss danan yg bermc..so leh lah aku berdiet..
hajat di hati nak berhenti makan nasi..
adakah leh caya aku berhenti makan nasi...heheheh

p/s: bykkan minum air kosong je hari ni..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri