nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Mei 07, 2010

hari yang kurang mengembirakan aku


lebih kurang kul 10 lebih...
bff aku..miss dana berfb ngan aku..
cakap yg dia macam period..

hati aku tak sedap..
jom lah g klinik..aku cakap kat miss dana
since miss dana ni baru preggy..

lepas kena paksa ngan aku n kwn2 fb dia.
baru miss dana setuju
aku drive bwk si miss dana g klinik nun dia taman melawati..
serius aku kurang skit area situ..

sib baik tarak orang kat klinik tu..

lepas chek up sume..
doc cakap ..baby dia mcm tak jadi..
so doc suruh miss dana refer to Hospital untuk DnC
dah 8 minggu...

oh ..sedih rasa hati aku..
hancur lulur rasa nyer hati aku..


to miss dana...

ko jgnlah sedih sgt..anggaplah takde rezeki...
nnati cuba lagi lepas sembuh yek..
anggaplah ini dugaan dari Allah S.W.T

p/s: terasa keinsafan...aku bersyukur sgt dgn apa yg aku ada skrang...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri