nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Mei 26, 2010

kerja cik suri tika di rumah



dikala aku mengsnap picture ni, aku rasa sayup je melihat keunikan dan kekemasan interior design rumah aku, dah takde rupa umah aku dah pun..umah sapa lah ni....ini sume adalah hasil kerja gotong royong suri di rumah...kalu aku siap mengemas..tak sampai setengah jam..dah gini rupanya...kadang2 aku biar je ..biar suri yang mengemas balik...

macam2 permainan suri terdampar kat ruang tamu..agak2 apalah cik suri ni main yek..

p/s: aku buat dunno je kalu bersepah...malas gak aku kadang2..ingat aku rajin sgt  ke???


2 ulasan:

  1. hadoi...ni baru anak sorang emy...kalo dah ade geng si suri ni nanti mauu porak perande umah ni eheheheehehe......

    BalasPadam
  2. lieya; itu aku plan takmo beranak lagi ni...hahahaha..penin2

    BalasPadam

entri terbaik mamasuri