nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Mei 25, 2010

nyah lah dari kehidupan aku











kadang kala aku cuba untuk menjadi positif dalam kehidupan aku. dan aku rasa aku dah sehabis baik mencuba tiap2 hari untuk tetapkan imam aku dalam terus positif.kerja-kerja di rumah memang lah kadangkala tidak terbuat sebaik nya..tetapi aku tetap cuba sedaya upaya aku.begitu juga aku di tempat kerja, aku rasa aku dah buat kerja tanpa rasa ragu-ragu dan penuh rela dalam mencari sesuap nasi.

tapi kadangkala aku mengaku aku ni kadangkala terlepas pandang..maafkan aku yer..aku tau suami positif segalanya.  family ada lah segalanya.

tapi di tempat kerja...aku tak dapat maafkan kepada orang2 yang menyibuk betul dengan kehidupan aku..aku bermohon agar nyah lah korang dari kehidupan aku..aku rasa aku tak perlukan korang yang leh menyesatkan aku dalam kehidupan.

p/s: rasa nak terajang je orang..dulu belajar taekwando sampai teaguk 8...brown belt...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri