nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Mei 11, 2010

Pisces

pisces

20 feb-20 mac

hobi menjadi kutu bakal dilamar (kutu??) kerja tidak lama lagi..janganlah buang masa kerana ekonomi tahun depan belum tentu mampu terjamin...(aku kena menabung ke). ubah gaya hidup lama...(rasa dah tinggal)..banyakkan rehat dan bersenam..(dah byk rehat..tp kurang senam)..kalau terlalu penat atau tertekan...kesihatan kulit akan timbul masalah..(betullah..aku rasa kulit muka aku tak cam dulu dah)  aktiviti yoga sesuai dengan anda..(belum pernah cuba) cubalah pasti anda suka..jangan mengelabah, tahun ini kamu pasti bertemu si jantung hati..(cik suri nak dpt adik ke)..persiapkan diri kamu menanti putera idaman yang bakal singgah di hatimu nnti..(ooo..cik suri nak dpt adik boboy..ahaks)

p/s: saja aku merepek..kadang2 zodiak kena kena gak kat batang idung aku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri