nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Jun 19, 2010

7 malam


ketika aku menaip entry..adalah tepat kul 7 malam hari sabtu...semalam ada aku cakapkan yang aku demam kan...ohhh...teruk rasa nya aku demam tau..mengigil2 jadinya...tambah2 lak aku ada tonsil..nak telan sume memang takleh...aku baru je makan nasi tadi dengan sup tulang (papa suri yang beli) itupun aku dari semalam memang takleh nak makan...

demam2 gini..membuatkan aku tido je sepanjang masa...bangun pagi..aku hanya bt susu je kat cik suri kte tu..yang lain2 sume papa btkan..tq papa..even tak kemas umah pun..aku dah appreciate giler kat laki aku jaga cik suri.

bila time demam ni..sebenarnya membuat kan aku terpikir tentang kehidupan aku...ntahlah..aku rasa aku tak menyesal cuma nak meng upgradekan diri je...lebih2 patutnya aku leh bt industrial training aku di ofis..tp disebabkan kelembapan dan kebodohan bos aku..sume tu tak dpt bt...adui...terpaksa aku postpone semester aku...harap2 semester dpn aku leh habiskan sume..aku dah tak sabar nak graduate..degree je ni ..kawan2 aku sume dah bt master...adouiiiiiiii..jelos lah aku

sebut pasal jelos..kadang2 dlm diri kte mesti ada rasa jelos kat kwn2 yang kaya..kwn2 yang berkejaya tinggi..kwn2 yang dah ada umah sendiri kan..hehehe akulah tu kalau bab beli umah tu...aku seriuslah memang ada jelos..jelos dengan kwn2 yang berjyaa dalam kerjaya...adoi..rasa aku down giler kalu sebut pasal kerjaya...jadi losttttttttttttt gitu..

oklah..cukuplah kot bebel2 dalam entry ni..ingat..aku tgh sakit lagi..tonsil still bengkak...memang ada skit2 mengarut n bebel entry ni..tp korang bt bodo je lah..dah orang sakit kan..hehehe

p/s: papa bawak cik suri kat taman permainan...akulak buat post entry utk hari...sekian..
p/s: tadi tgk citer p/s: i love u....ye papa  ..i love u...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri