nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Jun 12, 2010

aku dan fesyen


aku dan fesyen??mcam nak jawab soalan esei je kan..actually terpikir lak aku ni..aku n fesyen memang dah jadi jauh panggang dari api..dulu b4 kawen..aku takdelah addict fesyen..just simple 3/4 jeans with baby t-shirt pun dah memandai...skrang??sume seluar adalah berwarna hitam n besar with big shirt size...


kekadang jadi rindu utk berfesyen (fesyen lah sgt)..ingat lagi masa blaja di unitar kb..aku adalah addict tentang anting2..pantang nampak anting2 pelik..memang aku rembat jadi koleksi..ok nak highlight..aku bukan jenis yang branded yer..aku ni lebih kepada citarasa sendiri..lain dari yang lain..


aku tau gambar di atas tak menggambarkan apa2..tapi sebenarnya..ketika aku snap picture tu..n ketika aku tengok baloon2 dipasang di body patung tu..barulah aku tersedar dari lamunan yang ..aku n fesyen telah lama tidak bersama..maybe kerana faktor berat yang melambung...dah berkahwin..ada anak..tak sempat utk diri aku..

p/s: tunggu aku ingin kembali menjadi 'miss norly' yg benarnya..hahaha

1 ulasan:

entri terbaik mamasuri