nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Jun 15, 2010

gift voucher


halo2..morning..waaaaaaaaaaa..aku sudah keje lah hari ni..syok bercuti d kontan..huhuhu
pepagi je dtg keje..keje dah bertimbun2..sabor je lah
eh..aku nak bg gift voucher ni..
sapa nak??
takdelah byk pun..setakat RM20 je...
expired 30 jun... crocs yek..
so sesapa ada plan nak rembat crocs email aku..
aku nak bagi je gift voucher ni


inilah voucher nyer..sekeping je ada...


ini je tempat2 yang leh korang pakai gift voucher ni..
senang je..email je aku yek  mailto:yputri_kyra@yahoo.com.my...
babai..nak g bfast dulu...nyum2

p/s: suka2...


2 ulasan:

  1. woa!! best tue emy...byk gak tu ..... wah2...ape laa nak dirembat tu...adekah kasut sendiri atau kasut anak dare bam2 tuh heheeheh

    BalasPadam
  2. aku dah stop beli kasut utk anak dara aku yg bam2 tu lieya...saiz kasut bukan utk bdk 2 thn..tp utk 3 4 thn..so stop beli..dkt2 raya baru beli..hehehe...

    BalasPadam

entri terbaik mamasuri