nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Jun 16, 2010

hari-hari yang mendatar


eiiiii..xada pe lak nak diciterkan...semalam balik keje..just gulai ayam je kasi laki aku makan..pastu..layan suri..pastu dengan aku sekali terbongkang tido...laki aku of course lah layan world cup...

pepagi ni ada taklimat hrmis..so melayan je lah..bangun pagi siap2 tapau nasi lemak..kasi perut kenyang dulu..(lari diet aku)...actually esok nak posa..itu hari ni makan nasi lemak..takut tingat (gitu..hahaha)..ini pun dah abis taklimat hrmis tu..baru leh start post entry ni..

erm...byk picas pasal paksu aku kawen tu..tp picas2 sume dah transfer dalam laptop so tak leh nak post kat ofis ni..

tengahari ni nak bt pe yek??/adoi..kadang2 hari kte mendatar je kan..repeat je seperti hari2 sebelum tu...
tunggu weekend lah..coz ingat nak bawak suri jalan2 ngan basikal baru suri..hehehe...citer pasal basikal tu nnti2 lah post yek..hehehe

pe2...selamat makan tengahari ye sumer..ingat diet kte...ehhehe


aku rindu lah korang sumer..rindu nak ronggeng..huhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri