nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Julai 03, 2010

brazil kaloh..aku badmood


woohoo ho ho...assalamualaikum..gud morning..aku tau ada yang still diulit mimpi kan...aku??telah dikejutkan oleh cik suri..nak babak (susu ler)...hehehhe...


salam takziah buat penyokong brazil...balik kg gak cam portugal yek..pepun idup ayam belanda...actually aku takdok nak sokong mana...tak minat bola pun...4 thn dulu ..laki aku minat brazil..tp thn ni dia sokong spain lak..so selamat dia utk di booooo kan..but..game semalam sempat lagi laki aku bertaruh ngan kwn2 dia..dua kotak rokok..coz dia pilih team brazil..so melayang dua kotak rokok isnin nnnti...ceh..itu pun nak bertaruh kan diorang ni...apa2 pun bukan judi yek..just nak betting n tunjukkan semangat kebolaan...bola lah sgt...

well..blk keje semalam...aku cam semangat je nak balik umah...masak nasi je..siap bt jemput2 pisang lagi..but tetiba aku jadi badmood lepas ambik cik suri..kenapa ngan apa ..biar aku sorang je tau...aku ni takleh skit..kalu2 tetiba ada perkara yang leh mengspoilkan aku..tgh2 happy orang bt gitu..mmg aku fed up...tambah2 semalam...aku sakit tekak nak telan..ho ho ho...tido awal bersama suri je..

pepun..today cam takde plan je..dok umah je lah..nak masak pun tak tau pe lagi ni...ermm...bai..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri