nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Julai 25, 2010

sepetang bersama suri @ sr


salam...eh nak tanyer lah..
pada yang ada anak dara sorang cam aku je leh jawap yek..hehhehe
anak dara korang degil tak??
tak dengar kata?
suka mengamuk2 ??
ada? camner nak handle yek??
sebab perangai suri sekarang dah menjadi2..
tak tahan akuuuu...


tapi sedegil mana pun suri ni..aku tetap nak ambik hati dia
takut2lah kot2 dia degil sebab aku kan??
so petang khamis hari tu..aku bawak suri makan kek d SR
hari tu aku ambik chocolate banana indulgence
tapi suri kurang suka je..agaknyer dia suka yang choclate indulg saja tu kot..


apapun ..suri tak pernah nak tolak makanan yek..
dibedal nyer separuh...hehehe..
lebih aku tapau..


bila dah tak rasa nak makan..mula lah tu..
terloncat2 kat sofa SR tu..
adoi..siap nyanyi pulak tu
sabor je


ini kek aku nyer..addict betul ngan cheese..
ini adalah marble cheese cake..
yummyyyy

p/s: kononnyer utk suri kan..last2 kek aku yg licin..ahaks..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri