nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Julai 13, 2010

s'gor vs kelate...dpt free dr mcD

salam pagi selasa ye kawan2...ho ho ho..letih je aku bangun pagi tadi..cik suri tido asyik dok nak tendang2 je aku ...ho ho ho..kena plan beli katil utk suri dah ni..kena ada bilik sendiri kan...hehehe
meh layan picas suri..actually cik suri ditinggalkan papa nyer sabtu malam hari tu..coz papa den g tgk bola sgor vs kelate di shah alam..layannnnn


ini s'gor vs kelate..atas tu anak jati selangor..bawah tu lak anak jati kelate..


suri ni kalu dok atas katil..suka2 je lompat atas tilam..so papa den suruh lah suri dok pijak2 belakang...pastu siap shuffle lagi..hahaha


mesra2 je dua beranak ni..si suri tak tau nak kena tinggal..papa den pun dah siap ngan jersi kelate nak g tgk bola...hahaha


taktik utk suri ditinggalkan...bwk drive through mcD...hahaha...bijak2...


tengok..cik suri dah lupa papa dia kalu dah jmp Mcd


tapi malam tu..crew drive through mcD tengah bengong..di berinyer extra (tersalah) nugget ngan mchicken...adui..nak pusing2 balik malas lah pulak..dah lah hujan...kira rezeki lah..halal yer org mcd...hehehe


mula2 bedal bubur ayam..pastu dibedalnyer lak burger mchicken aku..


see..di tangan lagi..atas meja lagi..apa2 pun ..aku suka cik suri makan...rasa berjaya je nak besarkan anak yg comel ni..hahaha

p/s: hari ni kena bt 5s lagi..go go chayuk..aku kena bt tagging ..sib baik..

1 ulasan:

entri terbaik mamasuri