nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Julai 06, 2010

si pengemar kopi ooooooooo

meh dekat2..hehehe...camner hari selasa...still tiada progress???hehehe maals kan nak keje...meh nak citer skit..cik suri nyer perangai..alkisah hari tu..aku terbeli kopi cap hang tuah tu..aku tgk cam sedap je..try lah beli yg kecik je ..ala harga rm1.80 je..
esok kan tu pagi ahad kan..so cuaca mendung giler..papa pun tak bangun lagi..
so aku gatai lah bt kopi o..sebenarnya kalu boleh tak mo lah rasa mengantuk kan ..ate nak jaga cik suri pepagi yg dah menjerit mtk susu..


tp tgk..cik suri yang beriya2 nak minum kopi tu..jd feveret lak..tp suri cakap itu 'air coke'..heheeh coke pun coke lah cik suri..


tengok..kejap2 cik suri minum...pastu main..pastu minum..hehehe..petang tu..cik suri susah betul nak tido...ho ho ho..aku lah yg meroyan nak melayan dia yang tak tido ...huhuhu

3 ulasan:

  1. Visiting here..nice n3..Visit mine if u free friend.. Bloody Day!

    BalasPadam
  2. hahaha.. last last suri yg terbeliak mata penangan air coke.. :D comey je.

    BalasPadam
  3. waaah suri minum kopi...cayalah.....mia mija kalo bagi kopi dan2 tu buat muke kelat cam mkn ubat heheehehehehe

    BalasPadam

entri terbaik mamasuri