nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Ogos 13, 2010

abg trafik !!!!!!!!!!!


oklah..hari ni hari ketiga posa kan..
perut aku still x kempis2 pun..
niat di hati..posa sebulan ni nak kempiskan perut..
hahahaha...ada hati gak yek aku nak kurus..

pasal aku down tu..
ho ho ho..memang aku down giler
aku down coz semalam tension ++ sakit badan+++letih...
mau tak...aku balik keje kul 4.30 petang kannnn
tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
aku kuar dari gate JUPEM ni betul2 kul 5 ptg
adoi..leh lah sangkut jem dpn gate JUPEM..
sib baik posa kalu tak aku dah standby roti gardenia..ahaks
halo2 abg2 trafik..naper uolss lambat dtg jalankan tugas kat traffic light dpn tu..
bila kete dah lintang pukang.....hon2 bagai..
baru ko hengeh2 nak dtg yek.
adoi..spoil angin nak bercanda2 utk buka puasa di umah tau..


aku sampai umah betul2 kul 5.30 ptg...
satu jam tau..sapa x angin
hari first day posa..aku sampai umah 4.55 ptg..
ko bayangkan sejam aku dok berjem2...
mau tak spoil mood aku...
mau tak mengamuk aku
mau tak beremosional nyer aku

tp takpe...ptg karang aku nak try jalan lain lak blk umah
tak larat aku nak tunggu abg traffic dah...

p/s: abg2 traffic posa tak??tengok cam lenggang kangkung je semalam..pastulak gelak2 semacam je..happy semacam je..-ini ayat sakit hati yek...



1 ulasan:

entri terbaik mamasuri