nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Ogos 21, 2010

dugaan posa ngan suri


salam..senyap sunyi lak blog aku yek..walaupun sehari...
aku sebenarnya tgh mengalami penyakit ni...
penyakit paling kronik dlm idup aku
tau penyakit pe???
penyakit M A L A S
hahahha..korang ada tak penyakit ni???
lieya ada gak penyakit ni kan...hahaha


bila jadi mama pada seorang budak nama suri ni..
aku adalah rasa dugaan betul bulan posa ni
ho ho ho...


dugaan nak suap nasi bila time makan suri ni
aduiiii...boleh lak aku terliur
dah tua bangka pun stil terliur


walaupun nasi ngan kicap ngan telur goreng..
harus terliur bila time posa ni..
tapi bila berbuka..dah tak main dah lauk kicap n telur goreng ni
apa barang wei lauk gni ...hahhahah

p/s: baju raya dah siap...tgh terpikir patern pe nak jahit manik ni...

1 ulasan:

  1. makcik, ko kn tak pose skrg nih... telan jelah hehehehe...
    nasi+telur sapa tak terliur

    ps... heeheh selamat mencari idea yek

    BalasPadam

entri terbaik mamasuri