nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

September 30, 2010

aksi suri bila bergambar di pangkor laut


gambar2 di pangkor adalah banyak sangat..
itu baru guna kamera compact..
kalu lah ada dlsr tu..
tak tau lah aku...
hehehe


aku perasan kan..suri kalu depan kamera memang mengada2...
byk gambar dia suka pose pegang hidung n telinga.
korang layan lah ...


ada lagi..hidung dah lah kemek..hehehe


sampai aku pun terpaksa pose gitu gak..
suri paksa tau..siap tarik leher aku..


lagi...


xkira lah di mana..dengan sapa...
sebelah tu si baby qisha..comel budak ni..
aktif sangat baby qis..kesian mama dia..


lagi..


ini kan dagu lak..mcm2 pesen cik suri ni


telinga lak..lentok stim lain macam ...hahaha


ala2 mengada...


ini kalu kelatanese cakap..
'koyal lah mung suri'
hehehe

p/s: jahat giler mama cik suri ni kan..hehehe..
p/s: dah tiga malam aku tak ambik dinner..just minum milo n roti je...
p/s: badan segar selepas ambik maajun anggun bistari n scott imulsian tu...hehehe

1 ulasan:

  1. suri tuh msti dia ngikut ko mi... amik gambar gitu... hehehehe... tp mmg comel

    BalasPadam

entri terbaik mamasuri