nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

September 22, 2010

anak meragam ... anak merajuk....

anak meragam???
huhuhu..aku rasa korang pun dah biasa kan..
alah bisa tegal biasa..
itulah kadang2 dengan peel anak yang sedang membesar macam ini lah..
kesabaran kita tu memang di tahap paling cipan lah jawapnyer...


inilah ragam suri
kalau dah boring dok dalam kereta..
confirm dia akan mengamuk jugak sekali sekala..
pujuk camno pun..buat dekkkkkkk je...


suri merajuk tu...
sebab aku dah malas nak layan pok pek dia
hehehe..jahat aku kan..


celah2 gni pun ...suri tak kisah nak merajuk..
asalkan aku pujukkkk dia..
asalkan aku melayan dia...
sabor je lah aku ni..
mama mithali lah katakan..hehehe


tapi kalu dah pujuk2 tapi tak termakan pujuk..
turn aku pulak buat dekkkkkkk...
camno tu???

p/s: cik suri ni bukan jenis mengamuk sangat...tapi nakal tu tahap cipan..kadang2 aku bt2 tak layan dia...baru dia paham aku marah..kalu aku menjerit pun..dia leh menjerit aku balik..gitu ke???jd tarzan dah aku ni hah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri