nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

September 17, 2010

kuda ku lari gagah berani...

byk2 gambo yang ada..
aku tertarik dengan aksi suri dok atas kuda dia ni
aku saja bawak balik kuda ni ke kelantan hari tu..
coz takut suri boring
takut suri berebut dengan mainan cousin dia lak
so better angkut je..


ke mana2 mesti bawak teddy bear...
teddy bear biru adalah dipanggil 'bear papa'


teddy pink tu lak...'bear ee'..bear dia lah
bear aku?ada warna purple..tapi aku tak bwk balik
ke mana2 confirm angkut...
opsss..nak minum susu..teddy2 bear ni mesti ada..
nak pegi beraya pun nak bwk..
aduyai...
sib baik anak aku gegirl..kalu boboy..aku dah bakar dah..

p/s: kejam giler aku...tapi kejam lagi si pembunuh giler Sosilawati tu..al-fatihah untuk arwah..semoga roh nyer dicucuri rahmat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri