nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Oktober 11, 2010

aku rindu

tetiba jiwang lak..
xde maknanya..
aku rindu saat2 bercuti di pangkor tu..
rasa bercuti kat sana rasa tenang..aman..damai..
meh layan sisa2 gambar yang ada..


korang jgn tengok gambar aku ngan suri...
korang fokus air kat belakang tu yek..
hijo..


saat2 terakhir..kembali ke jeti utk balik lah..uwahhhhhhhhhh


my doter..my soul..my dream..my inspiration..my?
apa2lah sume utk suri je..


mama comel with doter yang comel..


yang sebenarnya..
aku rindu kat benda alah dalam gambar tu..
aku rindukan bilik di pangkor tu wei..
katil yang empukkkkkkkkkkk
bathroom yang cantik..

p/s: bathroom umah aku sekarang sekakang kera je..ni kalu mengadu kat papa den confirm dia jawap..itulah dulu naper tak kawen je ngan orang kaya...sabor je lah..

1 ulasan:

  1. best kan gi bercuti... bile lah aku nk gi cuti ngn edy nih... hehehheeh

    BalasPadam

entri terbaik mamasuri