nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Oktober 21, 2010

dua gadget baru papa


ok..ini tengah2 bulan okkkkkkkk
n duit dalam purse aku pun ada beberapa puluh je..
but papa...still ada sen2 lagi..ahaks..
meh layan dua gadget baru papa den ni..


aku tau..hajat di hati papa den nak rembat blackberyy..
but apa kan daya..duit tak byk..
hp papa lah dah teruk sangat..
so nokia ni jelah...rm250 je..
takde wifi..takde pe pe yang best..
kata papa..orang call..n dia dengar orang cakap dah cukupppppp
kalu aku jgn harap nak beli..ahhahah


second gadget..
skrin ni hah..disebabkan monitor lama dah blur2..
nak tengok tulisan pun takleh..
so dengan mata tertutup...papa kuarkan duit membeli skrin ni..
hehehe..rm410 okkkkkkk
kalu bagi kat aku..leh aku berpoya2 kat klcc kot...
huhuhu

p/s: apa dah rpp port dickson..aku dah book n fax booking hari selasa..tadi baru bgtau dah full book..hari tu cakap available..aku marah ni...terpaksa aku bawak suri tido di tempat hotel aku bertaklimat nnti..huhuhu..

2 ulasan:

  1. alah selalu lelaki camtu laa emy, asal boleh sms, boleh call tak kisah......laki aku lak pakai bberry pun sebab die kene selalu cek email ngan gile fb hahaahahaha......kdg2 bosan gak, dok laaa ralit ngan bberry die tuh huhuhu

    aku suke monitor tu...luas pemandangan sey...

    BalasPadam
  2. oh melihat gadget baru den... teringat edy yg teringin blackberry... insyallah kalu ada duit blh la aku belikan utk dia... tp aku takde rasa lak nk BB tuh...

    utk keje, den tpaksa ttp mata je kuarkan duit... nk wat camne sumber dpt duit tuh

    BalasPadam

entri terbaik mamasuri