nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Oktober 28, 2010

Fish spa


selalu je aku dengar pasal fish spa ni..
huhuhu..
ala..ikan yang gigit2 manja kat kaki kte tu..
kebetulan kat tiara beach resort tu ..
ada pulak fish spa ni..
apa lagi cubalah..
setengah jam rm 15 je..harus cuba kan...
layan


kaki ku yang mulus itu..
telah digigit2 manja oleh ikan yang kecil2 tu..
perasaan aku???reaksi aku???muka aku??


itulah muka aku..
dari start aku rendam kaki
gitu je lah muka aku..
tergelak2 aku
aku menahan geli..
ya ampun..takmo dah..
rasa nak terkencing aku bila digigit2 manja gitu
aku rendam tak sampai 10minit..
kalu lebih lagi..ada aku terkencing situ je..
hehehe

p/s: aku ni tak tahan geli..kalu orang dok belakang aku ..tercuit sikit je aku..abis tersembur kata2 lucah..hahhaha..inikan pula ikan2 kecik ni..len kali no more fish spa..geliiiiiii

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri