nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Oktober 05, 2010

kasi besar itu gambar..kasi nampak sume..


selalu2 nya ..aku letak gambar pun ala kadar je kan..tapi start hari ni ...aku nak letak gambar besar2 biar puas hati korang tengok...iyelah..aku kan dah berbadan over size...tapi tak bermakna aku malu..(ahaks..malulah..)but kte kena lah yakin ngan diri sendiri kan..

so korang layan lah lagi saki baki gambar-gambar kami sekeluarga bercuti di pangkor laut..ini gambar-gambar kebanyakan waktu kami di beach..beach di pangkor laut ini (according dari orang pangkor sendiri) adalah sepuluh tercantik di dunia..for me..takdelah cantik sangat coz rasa2nya ada lagi cantik kot...tgk pulau mabul si lieya pergi tu lagi cantik kot..hehehe..


kami nak pergi mana2 kena naik van shuttle..sementara nak tunggu..kami dua beranak bergedik2 lah...muka ku yang tulus mulus suci murni..cuma sedikit bam2 je..abaikan..janji cik suri cute..ahhaha


ini bukan aksi 18sx yek..ini adalah pandangan normal apabila berada di pantai2 international camni..nak lagi best..g je kampung aku..kat cherating lama..siap bogel lagi..hehehe
actually yang berbaju mandi tu ..anak bos papa den...so cute dua beradik ni..speaking london..malay dont know..aku yang tercengang kalu dengan dia berborak dengan cik suri..so comel..wish suri leh speaking london sebelum 7 thn..


aku ngan suri...ombak dia besar sebab baru lepas hujan..sekarang musim hujan lah wei...


disebabkan ombak besar..aku tak bagi lah cik suri ni main air dalam2..cik suri ni kalau air memang suka..tak takut pun ombak2 tu..nnti mama antor suri g kelas swimming yek..leh mama tumpang sekaki kan..


air nun hijo...tapi sayang baru lepas hujan so...berkeruh sikit..


papa yang suka membawa suri vacation...tapi dalam malaysia je sayang...tapi papa den dah janji nak bawak kte g oversea satu hari nanti..akan ku tungguuuuuuuuuuu


picture comel sempat aku snap..


aku dah penat..so snap gambar dari tempat aku baring2 je..sib baik gumuk..kalu tak dah berbikini two pieces je..hahaha



menemani anak dara bermain pasir..


suri yang mencangkung comel..hehehe..


yang tengah dukung baby tu adalah aunty liza with sweet doter ariana..topi ala2 beach..memang di beach pun...

conclusion untuk part kami ke pangkor laut resort adalah best gilerrrrrrrrrr....maybe ada masa..ada duit..kitorang akan pergi lagi ...sebab tak puas...harap2 pangkor laut ni dapat kekalkan pantai dan environment dia..aku suka surrounding dia..

3 ulasan:

entri terbaik mamasuri