nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Oktober 22, 2010

siap booking


kalau nak tau..
sapa yang keje gomen ni kena cukupkan 7 hari kursus..
baru lah leh ushar2 nak dpt apc...anugerah khidmat cemerlang tu.....
but aku dah dpt dua thn lepas..so aku tak mengimpikan pun dah...

thn2 sebelum aku selalunya ada byk kursus utk attend dalam setahun..
but sejak ada anak sorang ni..
aku cam dah malas nak g kursus...

but takmo lah laporan prestasi tahunan rendah..
so paksa jugak diri utk attend..
kebetulan /tetiba ada panggilan utk taklimat bahagian kewangan..
dah memang aku sorang je bt kewangan kat ofis tu..
aku lah kena g...

dan stil bernasib baik..dekat je taklimat tu..
kat pd aka port dickson..hehehe
dkt ngan adik bongsu aku blaja poli situ..hehehe
so apa lagi..sonoklah...

yang best aku nak bawak cik suri...
siap import 2 babysitter dari kuantan..
ma aku n adik aku no 2..pluss adik aku yang kat poli tu...
hehhhee..byk senang...
papa den byk job masuk lah..so kasi tinggal je..hahhaa


taklimat aku adalah di corus paradise hotel...
3 hari 2 malam...


n utk cik suri, ma aku n adik2 aku...
aku kasi booking di Tiara Beach Resort..
3hari 2 malam gak...
aman idup nak taklimat...hahaha...

nnti2 aku updated yek...

p/s: aku ada baca corus paradise tu hotel lama..so jgn terpedaya dengan gambo dlm tenet..sama gak ngan tiara beach resort tu..but the real nnti aku kasi updated nnti yek
p/s: tiara beach resort tu..aku pernah berkursus n tempat dia memang cantik coz ada pool beso..tp sayang tiada pantai di situ..
p/s: utk kali kedua papa den mengingatkan utk 'tidak' membawa suri ke pantai port dickson..coz ada buayaaaaa...hehehe

1 ulasan:

  1. heheheh... ko best gk lah duk hotel... aku nih wwi... ntah camne lah bilik kt intan kemaman tuh wei... uwaaaaaaaaa...

    BalasPadam

entri terbaik mamasuri