nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

November 18, 2010

citer raya haji tanpa gamba


sejak memory camera aku rosak..
mood feeling2 utk bergambar adalah sudah tiada...
guna hp pun..gambar cam tak best je..
mengada2..

itu pasal aku bt entry citer raya haji tanpa gambar..
hehehhe

raya haji semalam bangun pun dah nak dekat kul 7pg..
terus kelam kelibut masak2...
aku masak nasi minyak, kurma ayam , acar n kuah kacang..
nasi impit aku beli je..
rasa apa???ntah..
oklah..ada gak lah feeling2 raya...
cuma lemang je takde..ingat petang nnti nak cari lemang lah...
leh makan dengan daging masak pedas ...hehehe nyum2..

ini kat ofis ni..
but boring sgt..
keje bertimbun2..
tapi bos takde so..sume hang...
klah..
takde mood nk blog..
aku nak wat blogwalking je...

p/s: selamat hari raya haji yek utk sume
p/s: daging aku takdpt pun...
p/s: laki aku malas nak g masjid..campur laki aku tgh demam2 batuk2..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri