nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

November 03, 2010

contest gambar percutian yang menarik lagi tertarik

salam sumer..
tangan adalah gatal utk join contest2 kawan2..
mana yang tak kenal..bila join contest..terus jadi kenal kan..
mudah mudahan..


ringkasan gambar aku
- ini adalah gambar versi anak dara..
-stil dikira comel2 lagi..(sekarang comel lagi)
-nak gak letak dalam blog sebagai kenang-kenangan..
-ini adalah percutian berbayar selama setahun setengah...
-actually gambar ni adalah di cameron highlands je..
-aku telah dipostingkan di sana..n aku ingat lagi kata2 bos aku...'kte patut beruntung dapat bekerja di cameron higlands ni..nak tau kenapa???sebab..kte dibayar kerajaan untuk bercuti2 di sini sedangkan orang lain kena kuarkan duit sendiri utk bercuti di sini'..hehehe
-so aku anggap gambar kat atas tu adalah gambar percutian yang menarik lagi tertarik n lagi bermakna bagi aku...
-tak menang pun takpe..janji join kan..hehehe

sesapa nak join dipersilakan yek..

4 ulasan:

  1. hehehhe tak tahan tul lah posing ala2 sopan tuh...

    BalasPadam
  2. salam ziarah...bestnyaa tgk ladang teh tu..nilalah nk sampai cameron nih...

    BalasPadam
  3. thanks kak...tunggu keputusan ye...

    BalasPadam

entri terbaik mamasuri