nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

November 23, 2010

harta karun

sabtu hari tu..
tetiba datang angin rajin..
rasa2 dah lama tak mengendap brg2 mainan suri bawah sofa aku ni..


sofa gedabak aku ni..
dulu beli utk L-shap umah teres di bukit permata gombak..
last2 tukar angin dok apartment sementara nak beli umah sendiri..
gitu lah citer nyer..
dari mana aku beli sofa ni??
courts mammoth je..
itu je yang menarik hati..n murah sikit..hehehe


ini lah barang2 mainan suri yang aku sapu dari bawah sofa..
ada macam2..
itupun aku snap satu picture je..
sebab memory hp aku full pulak..

p/s: suri ni memang sesedap hati je melempar2 brg dia..
iyelah ada bibik (akulah)
p/s: petang ni aku fly g langkawi (ceh dekat je)..ada kursus sampai khamis..nnti aku updated dr sana pulak yek...

2 ulasan:

  1. lnkali kemaskan umah aku lak ek... ahak2..
    wei... hp mana pnt msg wei.. sonyap je mak encik nih

    BalasPadam
  2. hah ko, penoh harta karun hah keh kih kih ....mmg gitu laa emy, dah le mainan anak kite ni byk n coet2 saiznye...jenuh nak mengutip......

    wah ko kursus kat langkawi...behnye...jeles mak okey!! dpt laa borong cekelat tuk suri nanti

    BalasPadam

entri terbaik mamasuri