nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

November 30, 2010

kencing kotor


buat member2 ofis yang sentiasa baca blog aku ni..
mesti tertanya-tanya naperlah aku tak dtg keje semalam yek..

aku mc ye puan2 n tuan2..
hehehe..aku kena kencing kotor..
huhuhu..sakit weiiiiiiii

aku pun tak sure naper leh kena..
kalu diikutkan..masa di 4 hari d hotel seaview, langkawi..
aku tak sentuh pun coffee or tea waktu makan..
memang aku minum air sejuk or fresh oren je..

myb nak kena dah kot..
mula2 ingat kan aku dah preggy dah..
hahaha..tergelak aku...
papa den excited je beli pregnant test tu..
tp kecewa ye puan2 tuan2..
aku tak preggy pun..

sabtu hari tu..aku memang demam2 skit..
sakit kat ari2..
takleh nak berjalan tegak..
sakit perut je..
keras je perut aku..
even nak dukung suri pun tak larat..
itulah penangan kencing kotor tu...

so dah jumpa doktor..
doktor nasihatkan aku minum air barli..
so puan dana..esok lusa tulat tubing..
aku hanya minum barli je..hehehe
lagi seminggu baru chek kencing kotor aku tu

selain kencing kotor tu..tekanan darah aku pun tinggi..
serius aku cakap..aku takde tekanan pe2..
tetiba ada lak tekanan darah tinggi..
ntahlah..nak kena kot..

tp best part issssssss...berat turun 5kg tau..
itu ai suka..
siap doktor bg semangat lagi utk turun berat badan..
suka2

ok..itu je lah nak citer...

p/s: entry tanpa gambar hari ni..luahan isi hati aku..
p/s: simpati pd gossip2 yang ada di ofis aku...korang jgn sibuk nak gossip sgt...tak baik..tuhan marah..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri