nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

November 27, 2010

luggage dari langkawi ke kl..pengsan


dengan hanya beberapa ratus..
ini lah outcome soping2 d langkawi..


kanan tu bekas lauk utk ma aku...
kiri tu periuk vision dana..


periuk vision ni..
kalu d kl mahal
kalu kat langkawi...rm119 je..ini single je
if yang 3 beradik tu..rm229..
last time aku beli rm219 je..
naik kot cuti2 skolah gni...


luggage ni half coklat n half lagi baju2 aku..
x byk pun...cukup bagi kat member2 n saudara2 skit..
kalu tak cukup aku g beli je kt klcc tu..berlambak..
cuma mahal lah skit..


ini lah beg2 nyer..
sakit badan aku..
dah ler naik erl..
but aku puas hati..

p/s:19hb dis ni ada lagi satu kursus di KK,sabah..ntah papa den bg ke tak..tiap2 bulan nak kena tinggal ni..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri