nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

November 01, 2010

pengakuan ikhlas aku


okaylah..
korang kalu nak rasa kutuk2 aku..
dipersilakan sangat2...
aku tak kisah..
sebab aku ni bukan makan saman pun..

apa yang aku nak mengaku...
gini citer nyer..

ayat cantik yek..
'dulu preggy kan suri..berat aku last mengandung suri adalah 92kg...
so sila bt2 terkejut yek..

dan ayat yang paling bengong..
'hari ini dalam sejarah...berat aku 92kg...'
sila bertepuk2 tangan sume...

agak2 aku ni leh diet lagi ke??
adakah peluang aku untuk kurus balik??????????/
adakah aku sedang ting tong ni..hehehe..

1 ulasan:

  1. fuh mmg aku tekejut emy...tapi aku respek ko sebab ko berani bagi tau perkara sebenar...sesetengah org mane ade, lagi ramai yg suke cover kot...

    takpe, ko sempat lagi nak diet...buat la betul2....insyaallah menjadipunye....

    BalasPadam

entri terbaik mamasuri