nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Disember 28, 2010

cari Kg air..pasar filipin pun jadi lah


sambung lagi citer pasal KK yek..
adalah malam sebelum tu..
adalah akak2 kat tempat kursus tu..
dok pok pek pok pek
diorang dok citer pasal kg air..
so imaginasi aku..
wah seronok nyer..umah atas air..pahtu soping2..
serius..itulah gambaran sorang akak ni kat aku..
huhuhu


ini jalan kg Air..


inilah tempat kg Air tu..
ada ke air?ada ke pasar2?ada ke orang jual..
jawapan nyer tiada..
tipah tertipuuuuuuuuuuuuuuuuuu 


so ke pasar filipin lah balik nyer..
kat situ sume ada..korang sebut je lah
kuih cincin + kuih amplang ..sume2 aku abiskan rm150
nasib baik tumpang luggage kat member je..
hehehe


yang senyum dok atas kerusi tu..
itu lah duta kami di pasar filipin..
acah je..
diorang tgh sibuk2 membungkus ikan terubuk masin..
aku beli skit je..
sebab aku kurang bab2 ikan masin ni..


mak pak nyer tgh bz ..
anak pun bz..
siap angkat ikan kering tu...
sempat lah aku snap aksi si comel ni..


dalam pasar filipin..
mostly mesti lah mutiara..
mutiara air masin ..mutiara air tawar..
yang mahal ..air masin
yang murah air tawar..
eh betul ke??


selain mutiara..memang byk kristal2..
kalau kt kl kristal dah dikira murah..
kat pasar filipin ni lagi murah..
sampai tak terkata..
nasib baik aku tak minat sgt kristal2 mutiara2 ni..
selamat duit aku.


gelang mutiara ni aku memang borong banyak..
murah wei..
brapa ringgit tu adalah rahsia..
sebab aku bagi rantai gni je kat kawan2 ku..

p/s: beli yangmurah2 je..aku g berkursus ..bukan makan angin..
p/s: erkkk..skrang kenyang makan angin..duit gaji dah abis dohhhhhhhhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri