nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Disember 15, 2010

made from lego


ahad lepas..
aku bt nasi lemak utk breakfast ..
hehehe..
kira itu pakej lah sampai tengahari kan
but malam tu..papa den ajak makan steak kat bangsar
so kami pun ke bangsar..
sampai2 je orang ramai
so kena tunggu sejam..
aku ngan suri pun jalan2 la dulu kat ruang legar bangsar village tu..
ada jualan lego murah rupanya



sume diperbuat dari lego
see budak excited ..hehee



christmas tree
also dibuat dengan lego..


bukti dekat.
sume lego
kalu bg kat aku lego..
confirm aku campak je
coz aku tak minat pun


robot transformer pun ada

p/s: nak belikan suri lego..but takde yang menarik..kebanyakan utk boys je..
p/s: pakngah suri masa kecik memang pandai bab2 lego..campak je lego jenis pe..memang akan jadi rupa benda lah...aku?takyah bagi pun takpe..memang tak reti..

1 ulasan:

  1. huhuhuhu msti org kretip je blh bt gini...
    ko beli lah 1 set utk suri mi... blh jd kretip ooo... heheheh

    BalasPadam

entri terbaik mamasuri