nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Disember 11, 2010

teknik bagi ubat ke anak dara yang sedikit chulas


utk sedia maklum sume..
cik suri aku ni tgh on medication..
hehehe
actually cik suri batuk2 je bulan lepas..
but batuk ringan2 je..
so aku ngan papa den bagi brecol pink tu je
but ..masa d kuantan hari tu..
batuk dia makin teruk n berkahak..
balik kl terus serang klinik serena d sg.buloh tu
the best doctor for suri ...

rupanya..paru2 suri ada bengkak n berkahak
so no ubat2 batuk
doc bagi antibiotik n ubat pelega..
misi bermula


kali terakhir cik suri demam bila?
oh lupa lak..
so rasa nya sume orang tau suri chulas giler bab makan ubat..
but this time..
suri telah berubah..
gambar di atas..di sinki bilik air aku..
abaikan yang itam2 tu..
bekas tu ada ubat antibiotik suri n pencucuk tu..


standby air jugak..
but aku rasa wonderful sangat2
impress sgt2 coz cik suri tak chulas dah makan ubat..
beriya2 mama suri heret suri ke bilik air
beriya2 pujuk2 rayu suri makan ubat
beriya2 mama suri menyediakan pengkakas back up utk suri
rupanya sudah senang utk diberi ubat...

p/s: hati senang suri on time makan ubat..
p/s: moga2 anak mama cepat sembuh...badan susut skit
p/s: aku gatal tukar suri susu dia..dari dutch lady 123 ke fernleaf 3 yrs..kenapa?sebab aku boring nak beli susu dutch lady je..ok?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri