nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Disember 08, 2010

Tram @ MAHA 2010


salam sumer..
camner cuti? ok??
sebelum tu..lupa nak ucapkan
happy new year yek..
moga azam2 lepas terlaksana...
aku mc dua hari..
tak sehat..
so bertambah masa dok umah ni..
mehlayan gambar kami naik tram di MAHa 2010..


kalu diikutkan maha dah abis pun kan
tapi takpe..kasi tayang ini2 gambar jugak
tram simple2 je..but leh muat ramai orang..


muka2 gembira naik tram..
iyelah tu..panas wei..


minah ni sebenarnya tengah mengandung..
but dia tak tau lagi masa g maha..
siap mengomel kat aku..
"kalu aku mengandung tidaklah aku g maha ni"
esok test terus mengandung..hahaha


abg si tram..relaks cool..
gaya, mutu dan keunggulan..
walaupun ketiak panas berasap..hahaha


abg sani ni..aku ambik gambar dia..
dia g ambik gambar aku..
dua kali kami naik tram..
dua kali asyik berdiri..
suwei betul kan..


mummy vouge..
tetap bergaya make up bagai..
walaupun di atas tram..
walaupun disinari cahaya matahari..
moga sehat selalu..

p/s: ada lagi gambar maha..korang layan je lah yek..ini kan projek kursus fotografi aku..hahaha

2 ulasan:

  1. sampai gak ko kat MAHA emy...aku ni sepanjang umor aku mmg takpenah pegi..ikot kan dekat jek MAHA ni ngan umah aku hah....mlas ar, aku ni lembik nak berhimpit2 camtu.....gediks kan hahaahaha

    BalasPadam
  2. lieya- tak yah la ko pegi.. tooobat aku takmo gi lg... oooh tidak

    mi, kuar gk ek gambar kite naik tram nih... aku ntah bile nk letak gambar ntah ayak...

    BalasPadam

entri terbaik mamasuri