nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Disember 03, 2010

yang mana satu agak2 nyer??


oh..aku rasa penat sgt...
tengah mood demam+sakit badan+selsema+tonsil+kencing kotor
tetiba byk penyakit lak datang..
bab kencing kotor tu..aku dah telan antibiotik hari2..
insyaallah..dah takde sakit nyer..
cuma demam ada lagi..tonsil..

minggu depan awal muharam jatuh hari selasa..
so dengan lagaknyer mengambil cuti hari isnin tu..
mlm ni aku, cik suri n papa den balik kampung d kuantan..

papa den sibuk nak g bukit gambang..
tapi aku lak tak sihat..
so tgh pilih agenda lain ni...

option nyer ialah...
pertama : mandi2 sambil berpicnin di pantai..ma aku cakap pantai sepat..aku tak ingat camner rupanya..
kedua: bt bbq je kat umah nenek aku..dah lama tak together gether ngan sepupu2 n makcik2 aku
ketiga: dok lepak umah..leh g tgk wayang ngan papa den..suri tinggalllllllllll...hahahah (ketawa jahat aku..)..

p/s: apakata sume option tu aku buat je lah...abis citer takyah pilih kan..kan lama cuti tu..


gambar orkid di snap di MAHA 2010
lawa tak ???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

entri terbaik mamasuri