nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Februari 23, 2010

today new tudung n new baju kurung with manik2


sajalah mama nak intepreme kan..hehehe
cuaca skrang yg amat panas kan..
bilik dah ler tak de aircond...huhuhu
kena cari aircond sebiji ni..leh kan papa???

ptg smlm blk2 keje terus kena migrain...
waaaaaaa...nak menangis rasa
sib baik dpt hubby yg baik..
dia lah ambik suri dr umah pengasuh..
settlekan suri mandi sume..
n masak nasi..hehee..i lap2 u

udah ler puji..nntikan termakan lak
meh layan picas gedik mama


mama with new tudung bought from ANGAH
nice sgt..aku bt pakai ke aku ye angah...


sejak dua menjak ni ..jari jemari mama malas nak menjahit manik...
so apa lagi mama telah tempah je bab2 jahit manik ni pada MIS DANA
korang nak tempah..g je kat blog dia tu...


n tak lupa..kain baju ni aku beli ngan MAMA AQILAH
aku ni biasalah pemalas nk bergerak..apa lagi beli online je ler
akak..cantik kain tu..tq2..dah siap pun ni...

p/s: aku suka promote2 diri  n org lain...hehehe

1 ulasan:

  1. uit bibik..
    apasal crumble kt leher tak amik gambar?
    siap ada rama2 kecik lg...ish2

    BalasPadam

entri terbaik mamasuri