nuffnang

suri dalisa

suri dalisa

Mac 02, 2010

ada apa pd bln mac???

ermm..saja nak bebel2..keje2 baru siap kan..
hari ni aku masuk lewat skit..
kul 11 baru clock in..
mcm bos lak..

pejam celik dah masuk bln 3 pun tahun ni..
cam rasa smlm baru sambut new year kan..

actually mac ni besday aku n besday laki aku
kitorg berkongsi bulan..cuma zodiak je lain2...
aku 13 mac n laki aku 31 mac...
agak2 pe lah laki aku nak bg present yek...
n apalah aku nak bg present kat laki aku...

21 mac ni gak genap 5 thn aku kijo gomen..
sabor je lah...

aku tau apa yg laki aku dok idam2 skrang...
tp harga nya..mak oii..mahalnya...
stp kali g kedai ..dok ushar je dpn aku...
apa dia..?

nnti2lah citer...nak cek saving cukup tak nak beli present laki aku...

2 ulasan:

  1. bulan mac jugak dana kawin..
    pergi ke?? kite tak dpt pergi kot...
    tp x taw la kot incik abam mau pigi

    re : nti kite bgtaw ekkk

    BalasPadam
  2. ohooooooooooooo bestnye bulan yg same yeak...mcm liey angan hubby gak laaa...same2 bulan ogos heheehehe...

    ape adiah tu emy....share2 laa sikit

    BalasPadam

entri terbaik mamasuri